maandag 12 juli 2010

Jammer...

Hallo heethoofden uit Nederland :) Gaaf dat jullie zo met onze temperaturen meeleven.
Vannacht opgestaan om bij Nederlandse vrienden voetbal te kijken. Er kwamen ook andere 'buitenlanders' en natuurlijk orang indonesia uit de kampung van Pak Jan en Ibu Edith. Ze hadden het weer goed voor elkaar genoeg te snacken en te drinken, groot scherm... Bagus!!!
Thomas kon helaas niet mee, want die is flink ziek. Koorts en diarree. Gelukkig knapt hij vandaag weer wat op.


Terug bij de finale die zo heel anders afliep dan gehoopt...
OK eerlijk is eerlijk:
Marco Romero lopez, van harte gefeliciteerd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marcel en Mintje,

Van mijn zus Edith heb ik gehoord dat jullie een weblog bij houden en hopelijk vinden jullie het niet erg als ik meelees. Jullie zijn dus ook al stoer je bed uitgestapt om voetbal te kijken ;-)
Veel succes met het leren van de taal die echt niet makkelijk is. (overigens... ik snap het verhaaltje helemaal, elke keer als ik naar 'pindaland' ga, leer ik wat uit mijn 'hoe en wat in indonesisch boekje' en als je daar bent, leer je natuurlijk ook best veel.) Maar het ECHT kunnen praten is toch vooral veeeel oefenen volgens mij.
Geniet van al het nieuwe en sterkte met alle lastige dingen en wie weet tot ziens! (ik ben alleen net in maart geweest dus wordt volgend jaar denk ik)

Groet,
Jonneke

Anoniem zei

TIS STIL AAN DE OVERKANT
TIS STIL AAN DE ANDRE KANT
(Van de wereld)