zaterdag 26 februari 2011

E.H.B.O...

Terwijl Mintje en ik de tafel afruimen worden we in een keer opgeschrikt door een enorm gegil!
Mijn hart staat zowat stil. Als we van deeerste schrik zijn bekomen realiseren we dat het onze kids zijn die zo hard gillen. Ze bloed dood!!!





Anoek blijkt onder het voetballen door het glas van de kastdeur heen te zijn gevallen.
Een flinke snee van zo'n anderhalf centimeter diep en vijf cm lang..
Overal bloed op de plavuizen.
Schrik, maar even later ook opgelucht dat het alleen een vleeswond lijkt te zijn.
Vlug vrienden opgebeld voor vervoer naar de eerste hulp en daarna naar de apotheek, want er is niet genoeg verband. Een paar minuten later zit er verband om en vertrekken de dames naar het ziekenhuis.
Nu, anderhalf uur later zijn ze alweer thuis.
De wonden netjes gehecht en Anoek weer een beetje bijgekomen.
In het ziekenhuis ging ze bijna van haar stokje.
twee verdovingsspuiten en dertien hechtingen.
Alle kids komen nog even hun bed uit want ze waren allemaal erg bezorgd.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik las bij edith d'r facebook dat ze met iemand naar het ziekenhuis was geweest...
Sjoe, dat is wel een heeeele grote wond! Waar zat ie? Hopelijk niet in haar gezicht...
Anoek: je bent een bikkel en ik hoop dat het weer snel geneest!
Wellicht zie ik jullie volgende week een keertje ;-)
Groet,
Jonneke

Gerdien Nijland zei

Tjonge, wat moeten jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte met Anoek!
Hopelijk geneest de wond snel.

Groeten, Gerdien