Je bent het gewoon niet gewend, dingen die gewoon werken.
Dus als hier iets niet werkt, blijf je rustig en wacht je af tot er een oplossing komt.De afgelopen week probeer ik online tickets (voor onze binnenlandse vluchten) te betalen, maar dat lukt niet... Zal het internet wel zijn, morgen nog es proberen. Nog steeds niet... Ok dan maar naar een lokaal reisbureau en geld pinnen. Tickets geboekt en vol goede moed naar het pinautomaat.
Niks....
Neem contact op met uw bank.
Voorzichtig Marcel, de vorige keer dat je een vraag stelde over het niet werken van je rabo wereldpas, werd die, zonder dat je het had gevraagd geannuleerd en kreeg je nieuwe passen opgestuurd, naar je contactadres in Nederland....
Morgen nog maar es proberen.
Ik lees iets over een storing bij de Rabo, dus dat zal vast worden opgelost. Voor de zekerheid maar even naar NOS.nl, misschien een DSB verhaal? Je weet het niet...
Vandaag nog maar weer eens pinnen, de tijd begint te dringen, mijn portemonnee is leeg en de tickets moeten worden betaald anders verlopen ze.
Stel dat je weer kunt pinnen, dan heb je altijd nog je daglimiet...Toch maar een mailtje naar de Rabo. Dit is een vraag...Alstublieft niets doen, geen passen opsturen...Graag alleen antwoord op mijn vraag...
Bedankt voor uw email, binnen twee werkdagen krijgt u bericht...
Dan maar een mailtje naar Alie.
Het verlossende bericht. Gebeld met de Rabo.
De wereldpassen zijn standaard op Europa gezet. Foutje bedankt!!!De wereld is toch groter dan Europa?
Gelukkig kun je ze weer aanzetten.. Kostenloos...
Nou ja, kostenloos...
Mijn "goedkope" tickets zijn verlopen en de nieuwe prijs ligt aardig hoger...
Verward log ik in bij de Rabobank. Hoe moet dat straks in Nederland, ik dacht dat daar alles goed was geregeld......
Kan ik straks wel betalen in Nederland met mijn wereldpas, hoe zet ik Nederland aan? Nu eerst maar even slapen. Morgen is er weer een dag...
3 opmerkingen:
Oeps, ja dat is al een poosje zo....Echt balen van die tickets! Niks meer aan te doen? Ik hoop dat je toch nog iets betaalbaars kunt vinden. En als het zo ver is: een goede reis!
Groetjes, Sybrena
Hallo Marcel,
Een hele poos geleden kreeg ik hier een brief over van de Rabobank, met de mededeling dat jullie passen op "Europa" zouden worden gezet. Heb toen meteen gebeld met Rabobank dat dit niet mocht gebeuren en de situatie uitgelegd. De medewerkster heeft toen meteen de passen voor jullie op "wereld" gezet. Ik denk nu (achteraf) dat ze dit niet voor onbepaalde tijd, maar voor een beperkte periode heeft gedaan..... Zodat ze nu weer terug op "europa" stonden.
Bedankt Alie,
Weet je als de oplossing er is is er ook geen probleem meer :)
De passen zijn nu weer goed ingesteld en morgen kan ik nieuwe tickets betalen.
Bam..Klaar!
Een reactie posten